Jeśli jesteś zarejestrowany, Zaloguj się na swoje konto.
Jeśli nie posiadasz jeszcze konta Zarejestruj się i zyskaj dodatkowe korzyści.
Odbierając przesyłkę powinniśmy zawsze sprawdzać stan przesyłki, czy nie uległa ona uszkodzeniu podczas transportu. Dokładnie sprawdzamy opakowanie towaru. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi widoczne ślady, które mogą wskazywać na uszkodzenie zapakowanego towaru powinniśmy razem z kurierem spisać protokół szkody, który jest podstawą późniejszej reklamacji.
Skontaktuj się z nami w celu złożenia reklamacji drogą mailową: kontakt@meblotek.pl
W wiadomości w celu złożenia reklamacji prosimy załączyć:
Po zgłoszeniu reklamacji, zostanie nawiązany z Państwem indywidualny kontakt z naszym handlowcem.
zaloguj się na swoje konto.
lub Zarejestruj się, aby zyskać dodatkowe korzyści.